Menu
Kundeservice

 

 

Ofte Stillede Spørgsmål (FAQ)


Her kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål. Hvis du ikke kan finde svaret på det du søger kan du kontakte vores kundeservice.


 

Levering

Hvornår sender i min ordre og kan jeg annullere den?

  • Bestil før klokken 20, så gør vi vores bedste for at sende din bestilling samme dag.
  • Vi sender din ordre så snart alle varerne i din ordre er på lager. Lagerstatus for et produkt kan findes på varens produktside.
  • Så snart din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et track & trace-link. Via dette link kan du følge leveringsstatus for din ordre.
  • Hvis din ordre endnu ikke er afsendt, og oplysningerne ikke er overført til varelageret, er vi stadig i stand til at kunne annullere din ordre inden du modtager track & trace-linket. Kontakt kundeservice hurtigst muligt.

Hvor er min ordre?

  • Du kan logge ind på din konto og følge status for din ordre der.  

Hvor ligger jeres lager ?

  • Vores lager ligger i Eindhoven, Holland.
  • Da vi er en del af en international virksomhed, har vi samlet vores lager centralt

Leverer I til Grønland og Færøerne?

  • Nej, vi kan ikke leverer produkter til Grønland og Færørerne.

Hvad er jeres leveringstid ?

  • Normalt er leveringstiden 2-3 hverdage

Hvem kommer med pakken?

  • Vi arbejder sammen med DPD / PostNord i Danmark.

Jeg har glemt min adgangskode til min konto!

 

Returnering

Har du modtaget forkerte produkter ?

  • Hvis vi har sendt forkerte produkter til dig, kan du nemt logge ind på din konto og anmode om en returnering. Så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Jeg har bestilt de forkerte produkter

  • Hvis du har bestilt de forkerte produkter, kan du logge ind på din konto og anmode om en returnering. Når din returanmodning er godkendt, modtager du en e-mail med alle instruktioner og en returlabel med den korrekte returadresse. Pakker sendt til andre adresser end vores lageradresse behandles ikke.

Hvor lang tid tager det før jeg får mine penge tilbage?

  • Inden for 14 dage efter modtagelsen af returprodukterne på vores lager, modtager du din betaling tilbage fra os via den oprindelige betalingsmetode der blev brugt, da du lagde din bestilling. 
  • Du kan til enhver tid kontrollere status på din retursag via din personlige konto. Så snart en anmodning om retur er blevet bekræftet, modtager du altid en bekræftelse via e-mail. Du modtager en e-mail for hver bevægelse i din anmodning, så du vil altid være opdateret.

Jeg har modtaget ødelagte produkter

  • Det beklager vi selvfølgelig meget. Du kan logge ind på din konto, og anmelde de ødelagte produkter,  så kontakter vi dig og forklarer proceduren, hvorefter vi dækker omkostningerne i forbindelse med erstatningen. Du behøver ikke at sende de ødelagte varer tilbage til os, men sørg for at tage et foto af det ødelagte produkt inden du bortskaffer det i et genbrugssted.

Hvem betaler for returnering af produkterne?

  • Du skal selv betale for returnering af produkterne til vores lager i Holland. 

Betaling

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

  • Vi tilbyder adskillige betalingsmuligheder, kig på dette link fra vores hjemmeside angående Betaling.

Min rabatkode fungerer ikke, hvad gør jeg?

  • Alle rabatkoder har vilkår og betingelser. Sørg for at læse disse grundigt inden du bruger din rabatkode. Har du et spørgsmål eller en kommentar om en rabatkode? Kontakt da vores medarbejdere i kundeseservice.

Hvorfor er der ikke moms på min faktura? (Validering af dit CVR nummer)

  • Hvis du opgiver dit CVR nummer, validerer vi det og trækker automatisk momsen fra. Dette er muligt da vi er en del af en europæisk virksomhed, med lokalisering i Holland. Derved er de omvendte momsregler gældende. Hvis du ønsker at betale med moms, skal du ikke validere dit CVR nummer i din bestilling.

Hvilken garanti tilbyder I?

  • Lyskilderdirekte garanterer, at de produkter, vi leverer, lever op til kravene til brugervenlighed, pålidelighed og den levetid som er angivet på emballagen og produktsiden på vores hjemmeside.
  • Lyskilderdirekte yder ikke kompensation for tab af penge eller tid, såsom omkostninger til installationsarbejde eller lejet udstyr. Vi godtgør kun omkostninger for de købte lyskilder eller armaturer. Se her for mere information om vores garanti

Hvor kan jeg indgive en klage?

Hos Lyskilderdirekte gør vi alt hvad vi kan for at hjælpe dig bedst muligt. Hvis du har en klage over en bestilt ordre og / eller service, vil vi gerne høre fra dig personligt om, hvordan vi kan hjælpe dig med dette. Hvis klagen vedrører en ordre, kan du indgive dette nemt og hurtigt via din personlige konto. Du kan også nå os via telefon eller e-mail, hvorefter du vil modtage et svar inden for 14 dage.

Er du ikke tilfreds med behandlingen af din klage?

  • Hvis du ikke er tilfreds med behandlingen af ​​din klage fra Lyskilderdirekte kan du indsende din klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen eller til ODR rådet (Online Dispute Resolution) under Europa kommissionen. Denne ODR afdeling kan kontaktes via linket: http://ec.europa.eu/odr.