Lyskilderdirektes All-In garanti

Hvad er garantien?

Lyskilderdirekte tilbyder eksklusivt lyskilderdirektes All-In garanti. Garantien sikrer, at din belysning vil virke i denne periode. Ingen skjulte omkostninger, ingen skjulte betingelser, blot et par enkle regler:

 

Lyskilderdirektes All-in garanti periode

Lyskilderdirektes All-In garanti for hvert produkt er nævnt meget klart på produktsiden. Garantien er angivet i år og er uafhængig af mængden af timers brug i denne periode. Garantiperioden starter fra fakturadatoen.

Du skal bruge produktet under "normale" forhold

  • Du skal bruge produkterne som anvist på vores hjemmeside, kassen og/eller manualen.
  • Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -20⁰C og + 30⁰C for LED pærer.
  • Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -30⁰C og + 45⁰C for LED-rør og alle andre pærer.
  • Luftfugtigheden skal være under 80%.
  • Der skal være 10 mm luft omkring pæren / armaturet.
  • Du kan tænde og slukke for produktet maksimalt 50.000 gange.
  • Spændingen må ikke variere mere end 10% fra 230V.
  • Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer, der er blevet købt fra os. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

Hvad er ikke inkluderet i Lyskilderdirektes all-in garanti?

Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer, der er blevet købt fra os. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

Hvordan gør du krav på din garanti?

Du skal blot sende os en e-mail med en kopi af din faktura eller dit ordrenummer og billeder af de lamper, du ønsker at fremsætte krav om (i brug og et klart billede af produktions koden).

Der efter kontrollerer vi blandt andet fakturadatoen og efter at alt er kontrolleret og alt er godkendt, så sender vi dig hurtigst muligt nye lyskilder. Det er løftet fra Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

FAQ


 

Hvad er Lyskilderdirektes All-in garanti?

Lyskilderdirekte tilbyder eksklusivt Lyskilderdirektes All-In garanti. Denne garanti sikrer, at din belysning vil virke i denne periode. Ingen skjulte omkostninger, ingen skjulte betingelser.

Hvor meget koster denne garanti?

Garantien er altid inkluderet i produktets pris.

Hvor lang er min garanti?

Afhængigt af det produkt du køber, er Lyskilderdirektes All-In garanti op til 7 år. Brugstiden er ikke taget i betragtning.

Hvad er og hvad er ikke inkluderet i garantien?

Udgifterne til det nye udskiftningsprodukt indgår i garantien. I nogle tilfælde vil vi reparere dit nuværende produkt for dig. Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

 

Skal jeg bruge produktet på en bestemt måde?

For at sikre at Lyskilderdirektes all-in garanti gælder, skal du bruge produktet under normale forhold, hvilket betyder:

 

-  Du skal bruge produkterne som nævnt på kassen og / eller manualen.

-  Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -20⁰C og + 30⁰C til LED pærer.

-  Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -30⁰C og + 45⁰C til LED-rør og alle andre pærer.

-  Luftfugtigheden skal være under 80%.

-  Der skal være 10 mm luft omkring pæren / armaturet.

-  Du kan tænde og slukke for produktet maksimalt 50.000 gange.

-  Spændingen må ikke variere mere end 10% fra 230V.

 

 

Hvor lang tid tager det at håndtere min garanti?

Vi gør vores bedste for at finde en løsning indenfor en uge*

Mit produkt er i stykker, hvad skal jeg gøre?

Hvis et produkt er defekt, har fejl og mangler, har du ret til at anmode om et erstatningsprodukt, reparation eller eventuelt refusion. Du kan gøre dette meget let og hurtigt via din personlige konto. Der kan du oprette en ny returanmodning under overskriften 'mine service forespørgsler'. Vælg som grund; 'Det produkt, jeg bestilte, fungerer ikke længere'. Vi beder dig venligst om at tilføje mindst et klart billede af det defekte produkt (i brug, og et klart billede af produktions koden) til returanmodningen. Hvis der ikke er noget erstatningsprodukt tilgængeligt, vil du få refunderet det relevante købsbeløb inden for 14 dage. Dette er Lyskilderdirekte All-in garanti.

Jeg fandt ud af at de mærker i sælger også tilbyder garanti, hvad er forskellen?

Lyskilderdirekte sælger udelukende A-varemærker med garanti. Garantien af disse mærker er meget begrænset og kompliceret.

 

Begrænset?

Garantien på mærker som Philips, Osram og Sylvania er begrænset til en masse vilkår og betingelser. Hvoraf den ene er antallet af timer, det er blevet anvendt. Så hvis du har en 5 års garanti, kan du faktisk kun bruge produktet i 2 år, hvad angår timers brug. Derfor kan du aldrig vide, hvornår garantien udløber.

Kompliceret?
Store producenter har forskellige garantiprocedurer for hvert produkt. Philips har 7 dokumenter med garantibetingelser (33 sider i alt).

Løsning
Lyskilderdirektes All-In garanti. Vi tager os af det, dækker alt og giver dig en løsning .

Hvad er minusset?

Der er ingen minusser, det garantere vi.