Forrige

Lyskilderdirektes All-In garanti

 Lyskilderdirekte All-In Warranty

Hvad er garantien?

Lyskilderdirekte tilbyder eksklusivt lyskilderdirektes All-In garanti. Garantien sikrer, at din belysning vil virke i denne periode. Ingen skjulte omkostninger, ingen skjulte betingelser, blot et par enkle regler:

 

Lyskilderdirektes All-in garanti periode

Lyskilderdirektes All-In garanti for hvert produkt er nævnt meget klart på produktsiden. Garantien er angivet i år og er uafhængig af mængden af timers brug i denne periode. Garantiperioden starter fra fakturadatoen.

Du skal bruge produktet under "normale" forhold

  • Du skal bruge produkterne som anvist på vores hjemmeside, kassen og/eller manualen.
  • Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -20⁰C og + 30⁰C for LED pærer.
  • Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -30⁰C og + 45⁰C for LED-rør og alle andre pærer.
  • Luftfugtigheden skal være under 80%.
  • Der skal være 10 mm luft omkring pæren / armaturet.
  • Du kan tænde og slukke for produktet maksimalt 50.000 gange.
  • Spændingen må ikke variere mere end 10% fra 230V.
  • Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer, der er blevet købt fra os. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

Hvad er ikke inkluderet i Lyskilderdirektes all-in garanti?

Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer, der er blevet købt fra os. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

Hvordan gør du krav på din garanti?

Du skal blot sende os en e-mail med en kopi af din faktura eller dit ordrenummer og billeder af de lamper, du ønsker at fremsætte krav om (i brug og et klart billede af produktions koden).

Der efter kontrollerer vi fakturadatoen og tilsender dig nye lamper inden for 24 timer. Det er løftet fra Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

FAQ


 

Hvad er Lyskilderdirektes All-in garanti?

Lyskilderdirekte tilbyder eksklusivt Lyskilderdirektes All-In garanti. Denne garanti sikrer, at din belysning vil virke i denne periode. Ingen skjulte omkostninger, ingen skjulte betingelser.

Hvor meget koster denne garanti?

Garantien er altid inkluderet i produktets pris.

Hvor lang er min garanti?

Afhængigt af det produkt du køber, er Lyskilderdirektes All-In garanti 1, 3 eller 5 år. Brugstiden er ikke taget i betragtning.

Hvad er og hvad er ikke inkluderet i garantien?

Udgifterne til det nye udskiftning produkt indgår i garantien. I nogle tilfælde vil vi reparere dit nuværende produkt for dig. Vi refunderer ikke tab af penge eller andet end prisen på de enkelte pærer eller armaturer. For eksempel: installationsomkostninger (arbejdstid og udgifter til leje af lifte mv) er ikke omfattet af Lyskilderdirektes All-In garanti.

 

 

Skal jeg bruge produktet på en bestemt måde?

For at sikre at Lyskilderdirektes all-in garanti gælder, skal du bruge produktet under normale forhold, hvilket betyder:

 

-  Du skal bruge produkterne som nævnt på kassen og / eller manualen.

-  Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -20⁰C og + 30⁰C til LED pærer.

-  Temperaturen i omgivelserne skal være mellem -30⁰C og + 45⁰C til LED-rør og alle andre pærer.

-  Luftfugtigheden skal være under 80%.

-  Der skal være 10 mm luft omkring pæren / armaturet.

-  Du kan tænde og slukke for produktet maksimalt 50.000 gange.

-  Spændingen må ikke variere mere end 10% fra 230V.

 

 

Hvor lang tid tager det at håndtere min garanti?

Vi vil give en løsning inden for 24 timer.

Mit produkt er i stykker, hvad skal jeg gøre?

Du skal blot sende os en e-mail med en kopi af din faktura eller dit ordrenummer og billeder af de lamper, som du ønsker at fremsætte krav om (i brug, og et klart billede af produktions koden). Vi vil derefter tjekke fakturadatoen og tilsende dig nye lamper inden for 24 timer. Det er Lyskilderdirekte All-in garanti.

Jeg fandt ud af at de mærker i sælger også tilbyder garanti, hvad er forskellen?

Lyskilderdirekte sælger udelukende A-varemærker med garanti. Garantien af disse mærker er meget begrænset og kompliceret.


Begrænset?

Garantien på mærker som Philips, Osram og Sylvania er begrænset til en masse vilkår og betingelser. Hvoraf den ene er antallet af timer, det er blevet anvendt. Så hvis du har en 5 års garanti, kan du faktisk kun bruge produktet i 2 år, hvad angår timers brug. Derfor kan du aldrig vide, hvornår garantien udløber.

Kompliceret?
Store producenter har forskellige garanti procedurer for hvert produkt. Philips har 7 dokumenter med garantibetingelser (33 sider i alt).

Løsning
Lyskilderdirektes All-In garanti. Vi tager os af det, dækker alt og giver dig en løsning inden for 24 timer.

Hvad er minusset?

Der er ingen minusser, det garantere vi.

loading

Vent venligst ...

Fortsætte med at handle
Til kassen