• Gratis levering fra kr 750,- eksl. moms kr 938,- inkl. moms
  • Til erhvervskunder: Køb på regning - 14 dage
  • Op til 5 års garanti på LED lyskilder

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med dit køb. Såfremt du er utilfreds med dit køb, af hvilken som helst årsag, kan du, så længe det er indenfor 14 dage efter at have modtaget varerne, oprette en retursag. Dette kan gøres, via din personlige konto på vores hjemmeside.

 

Sådan opretter du en retur anmodning i din personlige konto:

 

      1. Log ind til din konto, og klik på "Mine service anmodninger"
      2. Klik på "Lav en ny service anmodning", vælg din ordre og fortsæt
      3. Indfyld antal af produkter, som du ønsker at returnere eller bytte i "Service antal"
      4. Vælg din grund til returnering / udskiftning. Du har derefter følgende muligheder: en refusion eller at modtage produktet igen
      5. Såfremt du har et defekt eller skadet produkt, venligst opload et tydeligt billede af produktet, så at vi kan gennemføre din anmodning

Når din anmodning er indsendt, vil du modtage en e-mail med yderligere information om behandlingen af din anmodning.

 

 

Ofte stillede spørgsmål

 

Klik på et spørgsmål nedenfor for at læse svaret.

Hvad er jeres returpolitik?

Hvis du er utilfreds med, eller overhovedet ikke er tilfreds med dine produkter, kan du indenfor 14 dage efter at have modtaget din ordre, starte en returprocess. Venligst følg nedenstående retningslinjer, når du ønsker at sende produkter tilbage til os:

  • Alle produkter skal være ubrugte og ikke beskadiget.
  • Alle produkter skal være i original emballage.
  • Alle produkter skal være nævnt på returformularen, da vi ellers ikke kan behandle sagen.
  • Alle produkter og indhold skal returneres sikkert for at undgå fragtskader.

Venligst ikke returnere produkter til os, medmindre der er modtaget en email fra os, som inkluderer en returseddel på alle produkterne.



Behøver jeg at betale returfragten?

Hvis du har modtaget forkerte produkter, ødelagte, eller defekte produkter, eller hvis der mangler produkter i din ordre, vil vi stå for betalingen for den nye ordre. Hvis du ønsker at returnere produkter, grundet en selvskyldt fejl, for eksempel at bestille den forkerte fatning så vil returfragten, tilbage til vores lager i Holland, være på egen regning.

Denne information er også at finde i vores vilkår og betingelser, der gælder for både private og for firmaer.

Hvad er returadressen?

Efter at din returanmodning er blevet godkendt, vil du modtage en email med instruktioner og en returseddel til vores korrekte lageradresse. Pakker som bliver sendt til andre adresser end denne, vil ikke blive behandlet.

Hvor kan jeg tjekke statussen på min retursag?

Du kan altid tjekke statussen på din retursag i din personlige konto via hjemmesiden. Så snart at din returanmodning er blevet godkendt, vil du modtage en bekræftelse herom på email.

Hvornår vil jeg modtage min refundering?

Indenfor 14 dage efter at din returpakke er registreret og modtaget på vores lager, vil du modtage din refundering. Refunderingen vil ske på samme måde, som du har betalt din originale ordre på.

Behøver jeg at betale for erstatning af et ødelagt produkt?

Hvis du har modtaget et ødelagt produkt, vil vi dække omkostningerne relateret til erstatningen. Vi har forståelse for, at dette kan skabe ulejligheder og for dette vil vi gerne undskylde. De ødelagte produkter skal ikke sendes tilbage til os, venligst kom af med produktet på en genbrugsplads.

Hvordan uploader jeg et korrekt billede?

Når du ønsker at modtage erstatning for et ødelagt produkt, venligst altid upload et billede som tydeligt viser skaden på produktet. Såfremt skaden ikke er synlig, bedes du venligst installere produktet, ved siden af et fungerende produkt. Vær opmærksom på, at porduktkoden i dette tilfælde, altid skal være synlig på billedet.

Se eksempler nedenfor:

broken Noxion LED tubes
Jeg kan ikke komme ind på min konto, kan I hjælpe mig?

 

Såfremt du har problemer med dit login eller andet, vil vi altid gerne hjælpe dig. Vi er klar til at hjælpe dig på vores email. Venligst send en email til [email protected] med følgende informationer:

  • Anledningen til din ønskede returning
  • Dit ordrenummer
  • Såfremt dette gælder et defekt eller ødelagt produkt, bedes du venligst bedhæfte et tydeligt billede af produktet.

Du vil modtage en bekræftelsesmail, med mere information omkring returprocessen.

 

Jeg har ikke fundet svar på mine spørgsmål, kan I hjælpe mig?

 

Please feel free to Du er altid velkommen til at kontakte os. Vores kundeservice hjælper dig gerne med dine spørgsmål.