Returnering - Ofte stillede spørgsmål

Hvad er jeres returpolitik?

Du kan indsende en returanmodning inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre. Dette kan let gøres via din personlige konto eller vores returside. Følgende retningslinjer gælder for returnering af produkter:

Alle produkter skal være ubrugte og ubeskadigede.
Alle produkter skal være i originalemballagen.
Alle produkter skal angives på returformularen, ellers kan vi ikke behandle din returanmodning.
Alle produkter skal returneres sikkert for at forhindre skader under transport sammen med alle produktmærker og brugervejledning.
Du må ikke returnere produkter til os uden at have modtaget de korrekte returdokumenter, for ellers kan de ikke behandle din sag på vores lager.

Når din anmodning om retur er afsluttet, modtager du en e-mail med de tilhørende returdokumenter som bedes medsendt i din returnering.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Du kan returnere produkter til os inden for 14 dage efter at du har modtaget dem. Dette kan gøres på to måder. Følg de fem trin nedenfor i din personlige konto, eller klik her for at returnere et produkt hurtigt og nemt via vores returside.

1. Log ind på din personlige konto og klik på 'Mine service forespørgsler'.
2. Klik på 'Opret en ny retur forespørgsel', vælg den ordre det drejer sig om og klik på 'fortsæt'.
3. Indtast antallet af de produkter du ønsker at returnere / ombytte og klik på 'fortsæt'.
4. Vælg årsagen til at du vil returnere / ombytte produktet og om du ønsker at modtage produktet igen eller at få en tilbagebetaling.
5. Er produktet modtaget ødelagt / defekt? Så bedes du oploade et tydeligt foto af skaden til sagen for at kunne aflutte din forespørgsel.

Så snart at du har godkendt og indsendt din forespørgsel modtager du en email fra os med yderligere information og en returformular. Du bedes altid udprinte returformularen og vedlægge den i pakken som du sender retur til os.

Hvor kan jeg finde en status på min retursag?

Du kan til enhver tid kontrollere status på din retursag via din personlige konto. Så snart en anmodning om retur er blevet bekræftet, modtager du altid en bekræftelse via e-mail.

Du modtager en e-mail for hver bevægelse i din anmodning, så du vil altid være opdateret.

Hvad er returadressen?

Når din returanmodning er godkendt, modtager du en e-mail med alle instruktioner og en returlabel med den korrekte returadresse. Pakker sendt til andre adresser end vores lageradresse behandles ikke. Vil du gerne returnere et produkt? Det kan du gøre via din personlige konto eller vores returside.